×
HELL ENERGY GAMER Országos Nyereményjáték

Vásárolj bármely magyarországi üzletben vagy online webshopon keresztül, egy alkalommal, 2 db HELL Energy Gamer terméket (ízek: Arcade, Nova, PvP), és a Tiéd lehet a napi és heti nyeremények egyike.

A Promóció időtartama: 2021.11.25. – 2021.12.23.

Pályázat beküldés
Mit kell tennem?
 
Vásárolj egy alkalommal 2 db HELL Energy Gamer terméket!
Őrizd meg a vásárláskor kapott blokkot!
Töltsd fel a vásárlást igazoló blokk adatait!
Résztvevő Termékek
Nyeremények
HELL kulacs
Play Station 5
Kódbeküldés

A pályázatbeküldés határideje lejárt!
2021.11.25 - 2021.12.23




GY.I.K.
Milyen termékek vesznek rész a nyereményjátékban?

0.25 literes HELL Gamer Energiaitalok (ízek: Arcade, Nova, PvP)

Hogyan vehetek részt a játékban?

Vásárolj bármely magyarországi üzletben, vagy online webshopon keresztül, egy alkalommal 2 db 0.25 literes HELL Gamer Energiaital (ízek: Arcade, Nova, PvP) terméket/termékeket, majd a termék megvásárlását követően, a www.hellenergyjatekok.hu/energygamer weboldalra küldd be a Blokk alján található AP kódot (az „A” betűt valamint az azt követő 8db számot, tehát összesen 9 karaktert), online váráslás esetén a számlaszámot, a vásárlás dátumát és a beküldő mobilszámát.

Milyen vásárlást igazoló blokkal vehetek részt a Játékban?

Csak azokat a vásárlást igazoló Blokkokat fogadja el a Szervező érvényesnek, amelyek nem sérültek, látszódik az AP kód, a vásárlás dátuma és a megvásárolt termék is, valamint amin a Játékban résztvevő termékek – márkanevet is tartalmazó - megnevezése is szerepel.
Gyűjtős blokk esetén, kérhetsz az adott boltban számlát a vásárlásról, amin már tételesen szerepelnek a megvásárolt termékek, majd a weboldalon az Online/Kiszállítással vásárolt lehetőséget választva, fel tudod tölteni a számlaszámot és a vásárlás dátumát.

Mit kell megőriznem a feltöltés után?

A vásárlást igazoló eredeti blokkot kérjük, őrizd meg, mert nyertesség esetén ezt a Szervező bekéri, illetve amennyiben a kisorsolt nyeremény nyertese nem felel meg a játékszabályzatban írt személyi és alaki feltételeknek, vagy az értesítést követően a vásárlást igazoló Blokkot nem küldi meg a Szervező általi bekéréstől számított egy héten belül, a játékból kizárásra kerül, és helyette – tartaléknyertestként – mindig az időben utána következőleg beérkezett érvényes pályázat beküldője nyeri meg a nyereményt, amennyiben eleget tesz a játékszabályzat feltételeinek.

Hogyan történik a sorsolás?

A Játék előre sorsolt nyereményei napi 10 db (össz. 290db) HELL kulacs, és heti 2db (össz.: 8db) Play Station 5.
A Játék teljes időtartamára a Napi 10 db, összesen 290 db Napi Nyertes Időpontot és a Heti 2 db, összesen 8 db Heti Nyertes időpontot a Lebonyolító a véletlenszerűség elvét követve számítógépes program segítségével a promóció megkezdése előtt 2021. november 23. napján 10:00 órakor sorsolja ki.

Hogyan értesítik a nyerteseket?

A Napi Nyeremények nyertes Játékosait a sorsolástól számított 3 munkanapon belül, a Heti nyeremények nyertes játékosait az érintett játékhetet követő hétfő 23 óra 59 percig SMS-ben értesítjük.

Mikor és hogyan kapom meg a nyereményemet?

A Szervező a nyereményeket postai úton vagy futárral juttatja el a nyertesekhez. A nyeremények kiküldése folyamatos, azonban a nyertes Játékos köteles együttműködni annak érdekében, hogy a nyeremény átadására legkésőbb a sorsolást követő 90 napon belül sor kerüljön. Ha ezen együttműködési kötelezettségének a nyertes nem tesz eleget, és így a nyeremény időben való átadása meghiúsul, úgy ezen körülmény a Szervező terhére nem értékelhető. A Szervező a nyeremény átvételének lehetőségét ezen határidőn belül tudja biztosítani, kizárólag magyarországi átadási/átvételi címen.

Nem tartózkodtam otthon a nyeremény kézbesítésénél, mi a teendő?

Amennyiben a kézbesítő nem tudja átadni a nyereményt, a következő munkanapon újra megkísérli kézbesíteni, ezután pedig értesítőt hagy a postaládában, amellyel személyesen, a megadott postán 10 napig lehet átvenni a csomagot.

Mit tehetek, ha a nyereményem sérült?

Amennyiben a nyereményén külső sérülést lát, a csomagolással együtt vigye be a postára, ahol fotót és jegyzőkönyvet készítenek a sérült csomagról. Ezután belső vizsgálat során megállapítják, mi a további teendő.

Egy blokkon belül lehet több terméket vásárolni, hogy növeljem a nyerési esélyem?

Egy Játékos korlátlan mennyiségű pályázatot küldhet be, de egy beküldés alkalmával az Interneten csak egy pályázat küldhető be. Újabb pályázathoz újabb AP Kód, blokk kibocsátási dátum és időpont beküldése szükséges.

Egy blokkot többször is feltölthetek?

A Lebonyolító egy AP kódot, dátumot és időpontot, illetve egy Blokkot/számlát csak egyszer fogad el érvényesnek a Játék ideje alatt. Azonos AP kódot, dátumot és időpontot tartalmazó pályázatok közül a Szervező csak az időben elsőként beérkezőt fogadja el érvényes Pályázatnak, telefonszámtól, e-mail címtől, függetlenül.

Nem kaptam választ a beküldött pályázatomra, valami gond van?

Amennyiben a beküldött Pályázatra nem kap választ, az azt jelenti, hogy minden rendben van. Ellenkező esetben, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Visszakapom a beküldött blokkomat?

Amennyiben a nyertesség igazolásához az eredeti blokk beküldése szükséges, úgy azt a Szervező visszaküldeni nem tudja. Amennyiben több nyereményjátékon kíván részt venni, javasoljuk, hogy blokkoltassa külön a termékeket.

Rossz adatokat töltöttem fel, mit tegyek?

Amennyiben véletlenül rossz adatokkal töltötte fel pályázatát, úgy kérjük jelezze a hellenergy@cspromo.hu email címen.

Hova fordulhatok kérdés esetén?

A nyereményjátékkal kapcsolatban a hellenergy@cspromo.hu email címen kérhet tájékoztatást.

Mit tegyek, ha METRO-ban vásároltam, és nincs AP kód a számlámon?

METRO-ban történt vásárlás esetén,  a vásárlás típusánál kérjük, válaszd ki az Online/ Kiszállítással vásárolt pontot, így meg tudod adni a számlán szereplő számlaszámot.